Monday, July 23, 2007

Yo...it's me!!!


Lama dah blog ni tak dihapdet...mungkin sedikit kecewa ngan para pelawat disini... hahah...aku perlukan sesuatu untuk teruskan perjuanganku di blog ini... Sedikit sokongan kawan2...ahah skrg ni aku asek memikirkan duit yg aku akan dpt dari blog nih... sejak aku taruk iklan advertlets tapi skrg ni aku tgk sejak...2 minggu lepas...pendapatan aku baru RM0.56 ..hahah.. aku perlukan income yg lebih lagik..ahahha... tp aku risau dalam usha nk menaikkan rating dan pelawat2 kt blog aku ni...mungkin isi kandungan blog ini akan berubah menjadi bukan "diri aku sendri" ...maksudnya bukan kata2 hati aku...lebih kepada "copy paste" artikel2 yg menarek...sbb aku melihat kebanyakkan yang popular tuh...lebih kepada "copy paste"then ...ujudlaa satu entry yg menarek...

oke aa lupakan semua tuh...malam tadi aku baru kembali dari Pangkor... Sungguh menarek Company trip nih....hampir 300MB gamba yg sungguh high quality (bg kamera aku) ...akan aku kongsai bersama2 korang nnti..begitu juga aktivit2 kami..!!!

1 comment:

f' iz said...

Company Trip?

Diginets nyer trip ke? Cisss.... masa aku ada dulu xde pon nk wat mende2 camni :( mmmmmm....