Sunday, July 15, 2007

Balik Kampung Updet!!!

Baru jek menjejakkan kaki di s.alam setelah sehari balek kampung... huhu aku rasa inilah kali pertama aku balik kampung dan pulang balik dalam masa yang singkat. Tapi apapunu aku bersyukur kerana dapat balik kampung berjumpa makbapak aku. So macam biasa aku sampai kt Sabak Bernam pukul 3.30 ptg dan aku tido selepas sampai. Esoknya aku gi shopping barang dapur dan pergi ke hostel adik aku n berjumpa dgn dia. Pukul 5 ptg aku bergerak kembali ke Shah Alam.

So sekarang kat shah alam, sampai jek bukan internet tengok blog... ada orang suh updet...ahaha.. so here quick updet. Minggu lepas aku dapat berjumpa sekejap dengan shaira so setelah sekian lama berkenalan dengan shaira dalan blog sahaja kali ni dpt jumpe live.. hahah..so Shaira nice to meet u ...so Dhiey bila la agaknya kita nak jumpa aaa???? Aku rasa kita kena wat gathering untuk blogger kita nih ..ahahah..kumpul balek para blogger tegar.. dari zaman takdenya wordpress sampai laaa skrg ni...walaupon ramai bloggers baru muncul korg ttp rock..maintain ngan blogspot/blogdrive ...ahahah...

So nk cite pasal pe lagi...bola ek.. AFC kita sudah kalah 5-0 ...hahah rekod..da 10 kali bolos..kali ni ngn Uzbekistan..aku tatau nk komen pe sbb aku tak tgk pon... so aku tatau nk cakap pe aaa...huhu n Congrats utk Brazil ...berjaya mengalahkan Argentina 3-0 dalam Copa America...ahaha... Special utk --> wan..impian ko hanya tetap jadi impian untuk argentina+messi ko ngalahkan Brazil... ahahha takkan takde star (Kaka + Ronaldinho) pon xble menang beb...siap own goal tuh...ahahah

chaios....next updet...my music kot..!!!


1 comment:

HEMY said...

uoiii...aku mengetag ko...mai blog aku n buat ahhh