Monday, July 30, 2007

Kemalasan...



SpeSIAL lak rasanyer ari nih, sebabnya kemalasan aku mengupdate blog ni semakin menjadi-jadi sehinggalah adanya rekues/permintaan supaya blog ini dihapdet sebelum ianya di buang dalam tong sampah. Hahahaha... jadinya malam yang sunyi ini, tanpa iringan lagu-laguan halwa telinga aku pon menghapdet ala-ala malasan peringkat tenuk menghirup eskrem. So sesiapa yang menunggu kehadiran gambar-gambar jauh dari pangkor itu di blog ini, boleh mulakan melupakannya sebabnya aku malas nk hapdet and upload gambar tu kat sini. Walaubagaimanapon, berterimakasihlah pada Flickr dan incik Beck atas bantuan membendung amalan malas aku dengan memperkenalkan software Flickr untuk upload gambar secara besar-besaran. So sesiapa berminat nak tengok keindahan Pangkor ataupon kehebatan aku dalam memfotografi sila ke MyFlickr.


Kemudiannya, aktiviti mingguan yang menarik pada minggu lepas : -

Rabu, 25th July 2007 @ 9.30pm - Bowling bersama Sh4q + Sarah Aqilah (nice to meet u).

Sabtu, 28th July 2007 @ 9.30am - Setia Alam, kerja memasang + setup CCTV (CIMB Bank)

Sabtu, 28th July 2007 @ 3.30pm - Cubaan dating terancang bersama kawan-kawan rapat.

Sabtu, 28th July 2007 @ 10.30pm - Putrajaya (temankan membe)

Ahad, 29th July 2007 @ 12.01pm - Shaw Centre Point, Klang - temankan member + Brunch(Breakfast + Lunch)

sekian dahulu...gambar lain nanti....

p/s - gambar baru ditambah ...pangkor..!!!

2 comments:

sukun said...

hampeh le main boling ngan aweks2 tak ajak aku..
ini kah kawan??
ini kah??
ini??

HEMY said...

mmg gampang thap babon kurap..aku yg lama ajak tak diajak2 pula main boling