Wednesday, July 11, 2007

Quick Update!!!


Malaysia muncul dalam website sukan antarabangsa...hahah..walaupon keputusan tak memberangsangkan...bilakah agaknya Malaysia akan berjaya dalam sukan bolasepak???huhu...aku pon tatau nak kata apa pon , makin lama dirasakan makin teruk pulak mungkin player sekarang ni disogokkan dengan kemewahan.....berbanding dengan player2 kita suatu masa dahulu. Ya...ini lah yang sering diperkatakan, player2 dulu kebanyakkan bukannya kerjanya hanya bermain bola sepak (seperti player skrg) tetapi prestasi mereka tetap membanggakan kita (berbanding sekarang)...so kesimpulannya, mentaliti rakyat malaysia masih dalam tahap yang mengecewakan.

Bukan setakat player sahaja tetapi rakyat Malaysia sehinggakan kerajaan melancarkan "Kempen Tak Apa" ....huhu betapa uniknya rakyat Malaysia...dengan sikap "Tak Apa" (tak mengendahkan). So apa yang perlu skrg ialah rakyat Malaysia harus menukar cara pemikiran dan mentaliti masing2, dan setkan minda untuk berbuat yang lebih baik...huhu...

So schedule ari nih, Desa Jaya Kepong...another CIMB bank branch yang perlu di "troubleshoot". Then untuk pengetahuan, company aku da order server baru dari Shinjiru yang berkapasiti 100GB...:D Aku merasakan shinjiru merupakan kompeni hosting yang paling mantap sekali kerana menawarkan space yang besar hanya untuk RM290 setahun...dan paling membanggakan ia adalah kompeni anak Malaysia yang dikenali di peringkat antarabangsa.

6 comments:

Along said...

da tgk jesi baru MU?
cun seyhhhhh~

*wat2 x nampak score mesia kalah iteww*

nextmeia said...

sangat bersetuju dgn edt. mind set org malaysia sepatutnya kena ubah. basuh mereka. hehe. *yo-yo je saya*

nextmeia said...

oh ye, adik dhiey suh tambah komen.. dia cakap, malaysia tu (bukan malaysia nih, haha) sbnrnya cam xlayak join afc. sebab malaysia tu dpt menjadi tuan rumah, jadi kononnya teror la. kesian...isk isk.
*statement merundum semangat*

HEMY said...

tgok la metro smlm .. "tak makan nasi ke?"..mmg tak tau la nak kata apa isu ni

nextmeia said...

mana taknyer kan??..masing2 melantak mc'donald. he he he...

sukun said...

aku nampak Benauyon set for Anfield..
caya lah Liverpool
cayalah Torres
cayalah Benitez
cayalah Sukun