Tuesday, July 10, 2007

Preview : Turistas


Yo..aku nak buka ruangan baru kat blog aku, asik cite pasal diri aku, kerja aku, hobi aku...skrg aku masukkan ruangan Filem & Muzik ..ahahah preview ape sahaja yang aku tengok..so korang semua bolehla berkongsi filem2 yang menarek dan tidak bagi aku laa...kita mulakan dengan Filem "Turistas" .

Turitas ni secara amnya aku mmg tak tau ape maksudnya,tapi menurut Wikipedia "Turistas (translates as 'Tourists' in English)" sofilem ni sedikit sebanyak jalan ceritanya seperti cerita "Hostel" kalau korang pernah tengok so korang akan paham secara automatiknya sedikit sebnyaknye aa.. So kisah bermula dari sekumpulan kawan melancong ke Brazil dimana dipertengahan jalannya bas mereka rosak. Dalam pada masa itu mereka terjumpa sebuah bar di tepi pantai dan pasa awalnya semuanya seolah tiada apa yang pelik. Sehinggalah mereka dirompak setelah dipengsankan mereka berusaha untuk mencari jalan untuk ke bandar utama. Namun dalam pencarian itu mereka sebenarnya telah terjebak dalam satu sindiket menjual organ manusia. Dapatkan mereka melepaskan diri dari sindiket ini, silalah email aku untuk mendapatkan copy cerita ini.:D

Secara amnya aku klasifikasikan filem ini 18SG sebab anda akan nampak pembedahan hidup2 dalam usaha mendapatkan organ2 dalaman mangsa2 ini. Mereka hanya dibius separa sedar dan mangsa dibiarkan mati kehilangan darah dan organ...huhu..kijam seh...miahahaha...

enjoy!!!

2 comments:

nextmeia said...

wah..tak sangka edt pandai mengulas filem. pro beb!

HEMY said...

aku dh tgok..gila ganas..what a waste la yg sorg tu cun..dia snipe je keta..ciss..baik pass kat aku
ahahah!!!