Wednesday, August 08, 2007

Some Updates!



Yosh!!! Sedikit info bagi semua, sekarang ni aku tengah dalam proses mencari idea, hala tuju, dan objektif bagi blog ini. Sedikit sebanyak diharap dapat dimanfaatkan bagi semua pelayar-pelayar setia internet. Mungkin ia akan mengambil masa, wang dan juga tenaga seperti kebiasaannya. Ini juga termasuk mungkin engine blogspot ini akan bertukar kepada Wordpress, hosting sendiri dan mungkin juga design sendiri atau design dari bantuan abbas . Hahaha...trimas encik Abbas kerana terpaksa bersetuju dengan cadangan aku.

p/s - abbas trima cadangan aku k..:D

3 comments:

Iced Nyior said...

cantik gambar first tu yg ada paku2. by the way, background you nampak pelik skit bila tgk pakai widescreen laptop so kena align center

persetankan said...

oho....yg tu ek...aku rasa sbb resolution aku hanyan 1240x768...thats y pelik dalam widescreen yang melebihi jangkauan background aku..huhuh..

thank pasal gamba paku tu...tu pon mcm x best lagi..:D

jazrul said...

ye gambar firts tu cantik

web design