Wednesday, August 15, 2007

Demam domain!!



Hahahaha.... apekejadahnya demam domain nih? Inilah ceritanya sejak kebelakangan ni aku ade terpikir untuk mempunyai hosting sendri + domain untuk blog aku, yakni Wordpress kemudian mungkin akan akan explore Joomla dengan menggunakan Live Hosting. So dengan kemunculan www.fendyzaidan.com milik Presiden DFJJ@Persetankan aku makin menjadi-jadi terujanya. Tetapi yang menjadi masalahnya ialah nama domain yang harus dipilih. Kriteria yang diperlukan ialah "sekali lihat dan dengar dah cool". ahahaha... masalahnya.

so ini pilihan yang diberi dan boleh ditambah. : -

1. www.edtfreak.com
2. www.omarbahrin.com
3. www.omarfandy.com
4. www.edt83.com
5. www.silacadangkan.com

:p ....so tolonglah kasi komen n pandangan...plss...:D

Great deceision.... :P

11 comments:

supersomething said...

seperti yang telah ku katakan, aku berkenan pada www.omarbahrin.com.

selamat membuat pilihan! :)

Hasbullah Pit said...

cikgusuraya.com dah ada orang ambil lom?

Iced Nyior said...

www.edtygchomel.com

hehehe

Abah Adrian said...

aku dah ckp,

www.meknab.com

takpun

www.senahmanja.com

seriously, omarbahrin.com better la..

Along said...

omarbahrin.com!

agak2 xtaw ape pilihan jugak, alongbesh.com pon bleh..hihi~~

gudluck!

Anonymous said...

www.gadismanja.com
www.sabulkacak.com
www.edtgebu.com
www.polisangkasagaban.com

cybersix said...

Hrmmm...lagi pendek lagi bagus kot..
kalo aku aku cadangkan edt83.com...nk design logo/banner lg senang...

sukun said...

apa punya kawan2..kasi idea tak bernas lansung..
ko pakai ni

www.enciksukunkacak.com

w4die said...

edtfreak.com cam best bro..

pepun good luck.. ;-)


p/s..x-kuktem kah??? batch brape ek??

f' iz said...

www.cik-om.com - senang utk aku ingat

x pun kalo nk free, buat sub domain kt diginets mcm (tp jgn sampai kantoi ngan en azmin)
www.omarbahrain.diginets.com.my

omarbahrain.com pun cun tp masih available ke?

Mohamad Ali Loksin said...

Buat la omar_ensem_janganjeles.com. Hehehehe.