Saturday, July 07, 2007

Tags???

.enam.

"Rules & Regulations:
Each player of this game starts out by giving 6 weird things about themselves. People who get tagged need to write in a blog of their own 6 weird things as well as state the rules clearly. In the end, you need to choose 6 people to be tagged and list their names. After you do that, leave them each a comment letting them know you tagged them and to read your blog!"



huhu...tak pernahnyer aku kena tag...tetiba kena tag plak...huhu thanks to dhiey ....:P ..so menjawab aa 6 weird things aaa...

1. fotomania
-ske sgt mengambil gamba...esspecially gambar2 kandid...makan kawan2 sekitar akan sentiasa berhati2 dan bersedia terhadap sebarang kandid...huhuhu...sebarang objek...sebarang posisi..semua dicuba..

2. Pictographic memory.
- tatau aa orang kata pe...tapi aku rasa aku ade mende ni...sejak kecik lagi...maksudnyer aku ble menghafal seolah2 menyimpan gambar...oleh itu aku hanya perlu melihat..(even in programming) apa yang ditaip oleh orang itu...maka...aku ble tiru selepas tu...konfem..(jgn taip panjang2 sgt udah aaa...)

3. Anime Freak
- Peminat anime (kartun2 jepun ek) ...suke mendonlod dan menyimpan...tapi...yg bestnyer...tak pernah pon abes tgk...byk lagi dlm koleksi ni lom tgk...ahahahaha...

4. Segar didepan Komputer.
- Selalu lesu dan ngantok...tetapi setelah menghadap PC...mulanya tadi mcm 18hari tak tido...rasa mcm baru pas tido 2 hari lak...ahahah...

5. Ramah(dlm telepon)
- aku ramah dlm phone...nyembang dahsat....tp bile face to face..(org yang baru kenal aa) gagap gaks...takde idea...

6. Takble takde komputer
- maybe sbb sejak blaja dlu berkepit ngn pc / laptop jek...so skrg ni kalo xde pc nih...mcm tak lengkap idup...kosong idup...bertambah ngn ade internet...:D...baru meriah idup...

so lastly saya mau tag mende ni kat

1. Anul
2. Wani pink
3. Hemot
4. Aie
5. Surie
6. Suessy

3 comments:

HEMY said...

ahaha..aku kena tag ke?selama ni aku baca je org lain punya..aha..nnt aku try wat..kiki

HEMY said...

waku dh buat tag mung..ko mmg digital freak
ahahahahah!!!

Intan Saleh said...

weh.. aku dh buat lama dh. here.