Wednesday, June 06, 2007

Yo...stuck wif lots works!!!

demmit...aku benci aa...keje byk...orang ade...tp smua prob n keje...smua need my attention...smua jenis kritikal....siot aa...so..kesimpulannyer...aku gaks aa yg kene attend n solve all the problems... Kat opis...aku ade keje gaks...keje bertimbun...bila mau naek gaji..ahaha...

next week akak aku gi China...huhu...siap kena pinjamkan Nikki...kena kasi pinjam Mipi...huhu...terpaksa aa aku berjauhan ngn diorg seketika...mesti burinks gilerrr..hahaha...tape aa next time aku pinjam mende lain lak dr akak aku tuh...huhu...skrg ni baru pas main futsal...aktiviti mingguan aku...ye aa asik keje jek...busan aa...so far...aku rasa idup aku maken stabel...dari segi kewangan aa...tu pun maken bertambah baek pas revision gaji bulan 6 nih...haha...bulan ni aa... n company trip...kemungkinan besar ke Pangkor...huhu...keje jek...mari kita enjoy dlu...huhuhu...hopefully time tu Nikki da ade aa...mau capture moments time sunset n sundown bersama2...aahahaha....



umah usang depan umah aku...santapan rohani..

1 comment:

HEMY said...

weh...lain kali ajak aku futsal..kot aku nk join..bila mau main boling daaaa..

aku skang weekend berenang or main p.pong kat putrajaya