Saturday, June 30, 2007

Autobots Roll out!!!


hahah aku da tgk transformer...mmg puas ati n bercadang nk tgk skali lagi...hahha...ari khamis malam...ade membe dpt tiket...kena baya aa...bukan tiket free...tp biasalaa cerita2 baru panggung konfem penuh....ahahah...so...tgk kt TGV One Utama...walaupon sound system sana x berapa best..tp layan gak sbb transformer...:P....n bercadang nk tgk kt USJ GSC....THX tuh...mesti lagi mantap....ajajajaja....cadangnyer malam ni aa...insyaAllah....

So isnin ni aku dpat cuti....tp aku rasa byk keje tak settle lagi...so rasa mcm nk tarik balik jek...huhuh....huhu...CIMB punyer prob tak settle lagi...dak support tarak lagi...n baru2 ni aku kena evaluation...untuk naik gaji..stelah setahun lebih kerja sini...huhu...da lama seh aku keje...well...dlm evaluation tu..boss aku tamo aku dok area development je...or semata2...die mau aku jadi org tgh ant client + developer...meaning that aku gi site...jumpe client...cek system...then bagi feedback kt developer team...hahah...n mayb aku sorg2...takde orang bawah...:P...keje leceh nih...n satu lagi ..die nk letak aku as Hardware Engineer...since aku aa org plg byk tau pasal camera n such a thing...hhuhuhuhhu.....ye ke aku plg tau???

dalam masa yang sama die cite pasal kelemahan aku....time management...huhu..ni bukan kelemahan aa...ni habits...wat keje last minutes..:)) ....aku tak kesah aaa ...n aku tau mende ni aku ble improve....by the way..skrg ni,....da 2-3minggu aku berpisah ngn Nikki...hopefully this weekend aku ble jumpe die...huhuhu rindu sehh....huhu...korg rasa aku dpt naik gaji smpi rm2k x?...hahaha mustahil aa...kalo dpt rm2K...konfem aku kerja lagi rajin...:P..ok aa...nk siap2 gi keje dihari sabtu yang tenang nih..!!!!

No comments: